מה זה שרת וירטואלי VPS? – ומי זקוק לו?

שרת וירטואלי VPS

שרת וירטואלי VPS הינו בעצם סביבת עבודה אינטרנטית למנעד רב של עשיית שימוש. כמו למשל– אחסון אפליקציה, אחסון קבצים או לחלופין אחסון אתרים. כמו כן, על שרת וירטואלי VPS  אפשר להתקין ולהריץ שירותים שונים או במונח המקצועי –  Web Services. קיימים כל מיני שרתים, כמו לדוגמה – שרת N GIMX ENGINTRON, שרת דואר אלקטרוני – Mail Server
שרת  DNS – Dns Server, שרת  SSL – SSL Crtאו
שרת אפאצ'י Apache Serve וכן שרת מסדי נתונים – DB Server – כמו למשל – Mysql DB / Maria DB.

בטרם החדירה לשוק הטכנולוגי של אחסון אתר או של אחסון שרת של שרת וירטואלי VPS , שרתים פיסיים שלטו בשוק, אשר השם המסחרי השכיח שלהם הינו – שרת ייעודי או בשפה האנגלית הינו מכונה –  Dedicated Server. השרת הפיסי אף מכונה כשרת יו. במהלך שנת 2017, המערכות היו כבר הומוגניות למדי, ויחד עם זאת נותר רק להחליט על מידת המשאבים הנצרכים בשביל המערכת. חברות האחסון בקיאות בהתאמה מרבית עבורכם, ספציפית למה שנחוץ לכם – זה הינו היבט אשר יחסוך לכם הרבה כסף של השכרת איש מקצוע שהייתה נהוגה לפני כמה שנים. כמו כן, אין די בכך. כדאי לכם ביותר לדעת מספר תכונות של שרתים, ובלל אין דסקסנו הודות מצבים של אחסון מערכת או שירות ייעודיים בשביל חברות עבור שימוש פנימי, וכיוצא בזאת.

קודם כל, משמעותי שתדעו משהו אחד נהיר, שלמעשה אין כל הזמן נהיר כשמש – במידה וקיימת אצלכם מערכת שמחייבת יותר משאבים ממה שהוקצה לכם, אפשר להתקשר לחברת האחסון ולדרוש ממנה להגדיל את המשאבים באקסטרה תשלום – חוץ משני אלמנטים – מהירות של השרת וכן מהירות של הדיסק הקשיח.

קראו על: פתרונות מחשוב לעסקים

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מסרק לייזר: לטפל בנשירת השיער בדרך מתקדמת
גברים ברחבי העולם הסובלים מנשירה והידלדלות של השיער, מוכנים להיעזר כמעט בכל פתרון אפשרי כדי לשנות את...
קרא עוד »
דצמ 18, 2020
בחינת חלופות: אפשרויות מגוונות לריהוט מיוחד וחכם
בתחום עיצוב וחדשנות הרהיטים, קיים מגוון מגוון של חלופות לרהיטים מסורתיים מיוחדים וחכמים. כמומחה...
קרא עוד »
פבר 20, 2024
עד כמה מדויקים מחשבוני משכנתא?
אם אתם רוצים לקבל משכנתא טובה ביותר, יתכן שבהתחלה הלכתם לבנק כדי לקבל הצעה משתלמת ואז אתם רוצים להבין...
קרא עוד »
ינו 16, 2022