איך שירותי אחסון בענן מקלים על עבודה מהבית

שירותי אחסון בענן

מאז ומתמיד שירותי אחסון בענן הופכים את החיים שלנו ליותר טובים, מגנים אלינו בפני איומים על המידע שלנו, והופכים את כל עניין המחשוב לקל ונגיש יותר. בתקופה הזאת, הרבה אנשים עובדים מהבית, וזו עובדה. אז איך שירותי הענן מקלים על עבודה מהבית? בואו נראה.

סנכרון תיקיות וקבצים עם העובדים בצורה מוצלחת

אחד השירותים המתבקשים בענן הוא סנכרון תיקיה, קבצים מסוימים, או תיקיות מרובות עם משתמשים אחרים. המשתמשים האלה לא חייבים לגלוש על אותה רשת ביתית שלנו, ועדיין יוכלו לראות את התוכן של התיקיה ולהתעדכן. במילים אחרות: אם אתם בעלי משרד עם יותר משני עובדים, האופציה הזאת היא נכס. תוכלו לסנכרן את העבודה עם העובדים באמצעות תיקיה משותפת בענן, ובכך להיות מודעים לכל הפעילות.

עדכונים בזמן אמת על כל שינוי והעלאה

שיתוף קבצים וסנכרון תיקיות הוא כלי רב עוצמה שיסייע לכם בעבודות השונות מהבית. כאשר עובד מסוים העלה קובץ חדש לתיקיה המשותפת, שינה קבצים, או עשה פעילות כזו או אחרת, תקבלו על כך עדכון בחלונית קטנה בדסקטופ האישי שלכם, בטלפון הנייד, ואפילו בתיבת האימייל. דבר זה, מאוד חשוב ומאפשר להתעדכן בכל זמן בשינויים שעסק והעובדים מבצעים.

איכות ונגישות ללא פשרות – מכל מקום ובכל מכשיר

אם עד היום הייתם חייבים לקפוץ למשרד בשביל לבצע משימות מסוימים, כיום המצב השתנה. שירותי הענן מאפשרים לכם איכות מרבית ונגישות ללא פשרות. כל המסמכים, כל החוזים, וכל העבודות נמצאים בפלטפורמה אחת שנגישה גם מהבית, וגם מהמשרד. יש לכם מכשירים שונים בבית? בחדר העבודה הביתי? גם מהם תוכלו לגשת ללא בעיה.

לסיכום

איך שירותי אחסון בענן מקלים על העבודה מהבית? התשובות די בלטו במאמר זה: עדכונים בכל הפעילות, נגישות מכל מכשיר בבית, וסנכרון מלא עם העובדים. אלה הם שלושת הפרמטרים שיהפכו את שירותי הענן לנצרכים גם לאנשים שעובדים מהבית. הצטרפו עוד היום למהפכה של Exsitu בשירותי הענן המתקדמים. לפרטים נוספים והזמנות בקרו באתרינו, בלינק הזה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בגדי עבודה
המפתח למציאת בגדי עבודה שעובדים הוא לדעת את סוג הגוף שלך ואת סוג המלתחה שאתה רוצה. על ידי ידיעתך,...
קרא עוד »
ספט 08, 2022
יתרונות בלימודי תכנות לילדים
הילדים שלנו חיים ונושמים את מערכות המיחשוב והדיגיטל המתקדמות. הם כבר נולדו אל תוך המציאות הזו והם...
קרא עוד »
נוב 20, 2018
ההתפתחות הטכנולוגית של סמסונג מאז ועד היום
רבים מסתכלים על ישראל כנס כלכלי וזאת עקב ההתפתחות המדהימה שהמדינה חוותה בעשורים האחורנים מאז הקמתה....
קרא עוד »
ינו 20, 2019