חימום תת רצפתי חשמלי

חימום תת רצפתי חשמלי

אלו הכנות יש ליישם בכדי להביא את הבית למצב של כשירוּת בחורף? איטום או שיפור היריעה הביטומנית בגג, הזמנת תיקון למזגנים המחממים, אם מדובר על משק חקלאי – להתקין כיסויי ניילון מהגשם מעל הגידולים, אבל מה לגבי ההגנה הבסיסית ביותר? ההגנה על עצמכם מהקור? רבים מאתנו רוכשים עוד תנור ספירלה, עוד פסל של קמין שמתפקד בפועל כתנור חשמל, ועוד. המכשירים הללו, וכמוהם גם רדיאטורים ומפזרי חום, לא רק שמתבלים מהר, הם עלולים להיות מסוכנים אם החיבורים ישנים ונעשה בהם שימוש אינטנסיבי רב בעבר. מכשיר חשמלי מחובר שניתך עלול ליצור קצר ביתי, או להישאר פועל, להתחמם ולהבעיר את הבית כולו. ההמלצה הטובה ביותר היא להסדיר במקום זאת חימום תת רצפתי חשמלי.

על חימום תת רצפתי חשמלי – מידע ופרטים בסיסיים

מדובר על מערכת של צינורות מתכת שתוטמע מתחת לבלטות או למרצפות שלכם. מקום ההתקנה הוא מצע הרצפה, שעשוי להיות מצע חולי או מאבני חצץ. האחרון נקרא מצע סומסום, שידוע כרגיש במיוחד לרטיבות. עם צינורות הולכה של חימום תת רצפתי חשמלי מסופקת הגנה על מצע זה, מה שמקטין מאד את הסיכוי שלו לרטיבות פנימית. הצינורות המחוברים דרך המרצפות מקושרים לתשתיות החשמל של המבנה, כשחיבור טורי מתבצע בינם לבין מפסקי הפעלה וויסות חום. באמצעותם מפעילים חימום תת רצפתי חשמלי ושולטים בבקרים שלו.

הכירו את אפשרויות ויסות החום שלכם עם חי מום תת רצפתי חשמלי

חימום תת רצפתי חשמלי מאפשר לכם גם לקבוע טמפרטורת חימום וגם לקבוע את העוצמה שלה, כלומר כמה אינטנסיבי יהיה החום שייפלט מהצינורות כלפי מעלה. אפשרויות ויסות אלה מאפשרות לכם להגיע בקלות לעוצמת החימום הנדרשת עבורכם, אשר בתורה – תביא שיפור ניכר לשגרת המגורים שלכם.

ליהנות ממבנה חמים ונעים גם כשבחוץ שורר קור עז

גם אם מדובר על יום רווי סופות גשמים ורוחות, כזה שלא מאפשר כמעט תנועה בחוץ, המבנה שלכם יתפקד כווילה בג'ונגל לכל דבר ועניין. עם חימום תת רצפתי חשמלי יהיה בו נעים, מזמין באופן מיוחד, ובאמצעות בקרי שליטה קלים לתפעול תוכלו להביא את עצמכם ואת יתר משתמשי המבנה לרמת שהוּת נהדרת. בדרך זו אתם מוצאים פתרונות גם כאשר החורף בחוץ קפוא מתמיד ונהנים ממבנה שתענוג לשהות בו ללא עוררין ממש.

בטיחות מעל לכל – המערכת ידידותית למשתמש ותקנית במובהק

למערכת מנגנוני הגנה נגד קצר או עליית טמפרטורת המעגלים החשמליים שלה עצמה. היא מחוברת להארקה ועל כן מאפשרת הפעלה בטוחה ללא סכנת התחשמלות. בנוסף, המערכת מצוידת במנגנוני הגנה נגד חימום יתר שעלול להביא לכוויות בכפות הרגליים שלכם. עם חימום תת רצפתי חשמלי אתם לא רק נהנים מחימום איכותי אלא גם מיציבות ונוחות חסרי פשרות המאפשרים לכם להפעיל בבטחה את המערכת מבלי חשש להיפגע או להשבית אותה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור רמקולים לסלון?
אחד החוויות המהנות ביותר עבורנו, היא לשבת בסלון ולהאזין למוזיקה או לצפות בסרט, סדרה, וליהנות מסאונד...
קרא עוד »
דצמ 10, 2021
קורס פסיכומטרי – אינטרנט או פנים מול פנים
כולם יודעים שכדי להתקבל למוסדות לימוד איכותיים, חשוב להוציא ציון גבוה בפסיכומטרי. אבל האם כדאי...
קרא עוד »
אוק 01, 2020
מעבדת מחשבים מומלצת בירושלים
אין ספק כי אין דבר יותר מעצבן מאשר מחשב אשר מתקלקל. פעמים רבות כאשר המחשב שלנו מתקלקל אנו נמצאים בבעיה...
קרא עוד »
יול 30, 2019