כיצד לשקם את הבית לאחר הצפה?

לא מעט מבנים אשר נאלצים להתמודד עם הצפה מגלים לראשונה את השפעת המים ההרסנית על כל תכולת המבנה. לא מעט רהיטים מאבדים את צורתם כתוצאה מהתנפחות בעקבות חדירת נוזלים, קירות לחים ואף רטובים מעלים עובד כל תקופה קצרה מה שלא מאפשר להתגורר במקום, ריח מחנק תמידי ואוויר לא בריא לנשימה הם חלק קטן מההשפעות ההרסניות של הצפה משמעותית במבנים סגורים. אך חשוב לדעת כי כיום ישנה אפשרות טובה, יעילה, מהירה וחסכונית להתמודד עם המצב על הצד הטוב ביותר.
לחצו כאן וקראו על שירות שאיבת הצפות מקצועי למניעת נזקים!

ייבוש יעיל להתמודדות מיטבית עם הצפה

עד לפני מספר שנים הייתם נדרשים לפרק את הריצוף במטרה להגיע לנוזלים אשר חדרו את המרצפות והגיעו עד הבטון של הדירה. כמו כן כל הליך ייבוש הקירות וכלל חלל החדרים היו אורכים זמן רב וכוללים לא מעט מאמץ לשיקום. אך כיום ישנו מכשיר מיוחד אשר יצליח לייבש עבורכם את המבנה תוך זמן קצר, ללא מאמץ ובחיסכון אדיר של אלפי ואף עשרות אלפי שקלים. מכשיר זה נקרא יבשן וביכולתו לייבש ליטרים רבים בכל יום פעולה. כל שתידרשו לעשות זה לחבר אותו לנקודת חשמל (כזאת שלא נרטבה כמובן) ולהפעילו בחלל שתרצו לייבש.

ללא מאמץ ובזבוז זמן – יבשן מקצועי

מכשיר זה יצליח להגיע לנוזלים בכל חלל החדר תוך זמן קצר ולסייע לייבוש יעיל במיוחד. התגברות על הצפה בעזרת יבשן מקצועי תחסוך לכם ימים ארוכים והמון מאמץ בשל העובדה הפשוטה כי כל שצריך לעשות זה להניחו בחלל ולהדליקו. לאחר מכן כל שנותר לכם הוא להמתין לייבוש יעיל ומלא של החלל כולו. כך תחסכו פירוק והרכבה מחדש של ריצוף הדירה שלכם, הופעת עובד כל כמה חודשים ותחושת מחנק תמידית.
מוזמנים להתייעץ עם מור שיקום נזקים כדי לקבל שירות אמין ומקצועי!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משרות יועץ אבטחת מידע – מתי לעבור מיועץ למנהל בפועל
אבטחת מידע הינה אחד התחומים החמים ביותר בהייטק. ככל שרמות האיומים עולות (והן אכן עולות), כך עולה גם...
קרא עוד »
אפר 21, 2022
כושר הרמה של מלגזות לפי סוגים
מלגזה היא רכב שנועד להרים ולהזיז חפצים בגדלים שונים. יש לו גלגל אחד או יותר, עם מסגרת מחוברת למסגרת....
קרא עוד »
אוק 14, 2022
מקרנים
 כולם חושבים על האופציה של צפייה במקרן ורבים מבינים שלא צריך להסתפק היום רק בטלוויזיה רגילה ואפשר...
קרא עוד »
אוג 30, 2022