מצבר ברחובות עד הבית – יש דבר כזה!

נתקעתם עם מצבר באמצע מקום מרוחק, ואתם לא יודעים מה לעשות ובעיקר למי לפנות? לא נורא. יש מי שיתקן את הבעיה ואפילו יבוא עד אליכם ויסדר לכם את המצבר במקום, גם אם אתם נמצאים ב 2 בלילה בין רחובות לנס ציונה.
בשנת 2020 – מקבלים מצבר עד הבית!

מצבר ברחובות עד הבית – יש דבר כזה!

קחו רגע ותחשבו מה הייתם עושים אם המצבר שלכם לא יעבוד כמו שצריך ויחליט לסיים את חייו מוקדם מהצפוי. אם אתם נמצאים בסביבת מוסכים, הרי שאין כל בעיה אלא רק לגשת לאחד מהם ולרכוש אחד.

אם אתם לא נמצאים באזור תעשייה כלשהו, כדאי מאוד שתדעו שישנם פתרונות רבים למצב לא נעים שכזה. כן, גם אם אתם צריכים מצבר ברחובות או בנס ציונה

למה חשוב להיות עם מצבר חדש?

ברכישת מצבר חדש, המצבר ניתן עם אחריות ומסוגל להחזיק 4 שנים תמימות, ודבר זה יחסוך לכם זמן, בעיות וכאבי ראש, באשר לטיב המצבר. מצבר חדש ייתן לכם שקט לתקופה ארוכה, כך שלא כל כך חשוב מה יקרה, אנחנו נדע שקיים בו אחריות.

מצברים של חברות המותגים הגדולות, הנמכרים בחנויות המובילות, יעניקו לכם שימוש בטיחותי במצבר לכמה שנים טובות. במידה ורכשתם מצבר של מותג מסוים כמצבר יד שניה, לא תהיה לכם אחריות עליו אלא רק בקניית מצבר חדש.

האם כל המצברים מתאימים לכם?

אלפי סוגי מצברים קיימים בעולם כנראה. כל מצבר, נועד בשביל המכונה שבשבילה הוא יוצר. לרכבים בישראל קיימים גם כן כמה מצברים מותאמים, אם כי במספר מועט יותר מהקיימים בשוק העולמי. בכלל, מצברים לרכבים שונים גם בגודלם, כך שלא לכל רכב יתאים כל מצבר, לכן לפני רכישה של מצבר, רצוי להתייעץ עם מוסכניק.

מצברי START & STOP הם מצברים חדשים יותר, שהגיעו גם לארצנו הקטנה, והם משמשים את הרכבים החדשים בזמן שאלה עוצרים ברמזורים, בפקקים או סתם בעצירה אקראית, הם ידעו להשתלב טוב עם כיבוי המנוע והפעלתו המחודשת על ידי עזיבת הברקס, לעיתים קרובות מאוד.


כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רבקה סגל – לא סתם עוד מישהי
דעו לכם כי רבקה סגל זוהי אישה אשר הצליחה להגיע לאורך הקריירה שלה להישגים מאוד מרשימים אשר רבים...
קרא עוד »
פבר 21, 2022
הדרך לעשות אוטומציה על דפדפנים
כמה פעמים עליכם לבקר באתר בעבודה היומיומית שלכם? האם אי פעם תצטרכו ללכת לאסוף מידע על מחירים ממתחרים?...
קרא עוד »
נוב 29, 2020
המרת קלטות אודיו ווידאו – למה בעצם?
כיום בעידן הטכנולוגי, ניתן לראות אינספור חידושים והמצאות שמטרתם העיקרית היא להעניק לנו איכות חיים...
קרא עוד »
יונ 10, 2019