פאה רפואית לסובלת מסרטן

פאה רפואית לסובלת מסרטן

זקוקה לפאה בעקבות מצב רפואי? תשמחי לגלות שפאות רפואיות ידועות כפאות ברמה גבוהה מאוד. הפאות נותנות מענה לשיער דליל שנובע מבעיות עור, קרחות קטנות שמפוזרות בכמה אזורים בראש וגם למצבים של התקרחות מלאה שמקורה בטיפולי הכימותרפיה למלחמה במחלת הסרטן. בבואנו לבחור פאה רפואית עם דגש על פאות מותאמות לחולות סרטן נרצה לבחור במוצר עשוי חומרי גלם איכותיים שאינם גורמים לגירוי מיותר של העור. הפאות הרפואיות מאפשרות מעבר תקין של אוויר אל העור בקרקפת והופכות כך את השימוש בפאה לנוח וממושך. 

איך בוחרים נכון פאה רפואית?

כאמור, על הפאה הרפואית להיות בראש ובראשונה נוחה ונעימה למגע. כיום, ההמלצה היא על פאות עשויות שיער טבעי שאפשר לעצב באופן חופשי וגם לייבש במייבש שיער או לסלסל. פאה איכותית נותנת מענה אסתטי ורגשי לנשים שמתמודדות עם קשיים רבים. נדע שבחרנו נכון כאשר הפאה תחזק את תחושת הביטחון העצמי ותגרום לאישי להרגיש טוב יותר עם עצמה. 

בכדי לקבל את המראה הטבעי ביותר נבסס את בחירת הפאה על מדידה של הראש עם סרט מידה. בהתאם לכך נתאים את רשת הפאה למידה המדויקת של הראש ונבטיח שימוש נוח ומראה טבעי. צבע השיער, האורך והסגנון נתון לבחירה חופשית של האישה. ישנן נשים שבוחרות באתר של אמן תוספות השיער אלי כהן בדגמים בעלי שיער זהה לשיער הטבעי שלהן. אחרות מעדיפות לנצל את ההזדמנות ולהגשים חלום על שיער בלונדיני ארוך, תלתלים אדמוניים או תספורת קארה בסגנון קליאופטרה. ניתן כמובן לרכוש יותר מפאה אחת ולהחליף ביניהן בהתאם למצב הרוח. 

איך מטפלים בפאה?

ממש כמו שיער טבעי, גם פאה זקוקה לתחזוקה יומיומית. למניעת מראה שומני, עלינו להקפיד להימנע ממגע עם הידיים בפאה ולא להשתמש לעתים קרובות בתכשירי לחות. חשוב להבריש את הפאה אחת ליום ולחפוף אותה אחת לחודש. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
4 יתרונות בחיפוי עץ אקוסטי
כשאנחנו נמצאים במרחב - חשובה לנו מאוד האסטתיקה שלו, בהתאם לזאת מקובל להקדיש משאבים משמעותיים לצורך...
קרא עוד »
פבר 29, 2020
הדברת חולדות – רק על ידי מדביר מוסמך
ביצוע של הדברת חולדות צריך להיות אך ורק על ידי מדביר מוסמך שקיבל היתר מהמשרד להגנת הסביבה. פנייה אל...
קרא עוד »
אוג 26, 2021
איזה סמארטפון מוציא את הביצועים הכי טובים למערכת האנדרואיד
כמעט כולם מחפשים תשובה לשאלה, מה יהיה מכשיר הטלפון הכי טוב, עם הביצועים הטובים ביותר. הדילמה היא גדולה...
קרא עוד »
פבר 09, 2019